Prestiż i oszczędność

cyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej). Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób reje

Prestiż i oszczędność

Definicja instrukcji kancelaryjnej

Instrukcja kancelaryjna ? zbiór zasad i przepisów ustalających sposób postępowania z dokumentem, który wpływa do urzędu lub jednostki organizacyjnej przedsiębiorstwa (procedura obiegu dokumentu w administracji publicznej).

Normatyw ten określa przede wszystkim system kancelaryjny obowiązujący dla danego urzędu czy przedsiębiorstwa obieg dokumentów (pism), sposób rejestracji spraw, sposób załatwiania spraw, postępowanie z dokumentacją spraw zakończonych (ich archiwizacją). Instrukcja kancelaryjna określa też wzory formularzy i stempli używanych w danej jednostce organizacyjnej.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna


Z jakich powodów warto prowadzić wirtualne biuro?

Czy warto zdecydować się na wirtualne biuro? Twórcy firm zajmujących się prowadzeniem działalności biurowej w Internecie przekonują, że tak. Dzięki ich pomocy możemy pozbyć się kłopotów ze znalezieniem odpowiedniej placówki dla naszego przedsiębiorstwa. Za pośrednictwem Internetu możemy szybko i w elastyczny dla klienta sposób uzyskać kontakt na przykład z księgowymi, którzy pełnią istotne funkcje w każdej firmie. Co więcej, wirtualne biuro pozwala nam ? jako właścicielom firmy ? zmniejszyć wydatki ponoszone na zatrudnienie pracowników związanych z administracją. Chociaż takie usługi, jak wirtualne biuro wcale nie są tanie, to jednak jest to opcja godna rozważenia szczególnie, gdy nie posiadamy własnej nieruchomości.


Administracja - definicja

Administracja (łac. administrare ? być pomocnym, obsługiwać, zarządzać, ministrare ? służyć) ? działalność organizatorska realizowana przy pomocy aparatu urzędniczego, obejmująca zakres spraw o charakterze publicznym, regulowana przez ogólne normy prawne. W innym ujęciu może także oznaczać zarządzanie jakimikolwiek sprawami, własnymi (np. gospodarstwem domowym) lub cudzymi (np. czyimś przedsiębiorstwem).

Jako system, administracja stanowi zbiór powiązanych ze sobą i współpracujących instytucji.



Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Administracja



© 2019 http://zetta.lubin.pl/